Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Віннікова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Віннікова І. І. 
Маркетингове планування на підприємствах житлово - комунального господарства [Електронний ресурс] / І. І. Віннікова, Г. М. Гребньов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 46-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.541 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Віннікова І. І. 
Аналіз інноваційної активності промислових підприємств України [Електронний ресурс] / І. І. Віннікова, С. В. Марчук // Економіка та держава. - 2015. - № 8. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_8_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.785 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пономаренко І. В. 
Впровадження передового світового досвіду концепції сталого розвитку сільської місцевості в Україні [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова // Агросвіт. - 2013. - № 8. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2013_8_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.726 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Віннікова І. І. 
Вплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобів [Електронний ресурс] / І. І. Віннікова, І. В. Пономаренко, Г. М. Гребньов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 339-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_50
Визначено роль політико-правового фактору та його вплив на рекламу лікарських засобів в Україні. Показано взаємозв'язок між рекламою лікарських засобів і функціонуванням фармацевтичного ринку. Підкреслено роль фармацевтичного ринку як стимулюючого чинника вдосконалення здоров'я нації. Обгрунтовано, що фармацевтичний ринок є відображенням соціально-економічного розвитку країни. Рекламу лікарських засобів розглянуто як ефективний інструмент впливу при вирішенні економічних і соціальних проблем. Особливу увагу присвячено забезпеченню населення України якісними і безпечними лікарськими засобами. Проаналізовано нормативно-правові аспекти реклами лікарських засобів. Визначено перелік вимог щодо виробництва і контролю лікарських засобів з метою впровадження системи європейських стандартів якості. Систематизовано три напрями оцінки якості, безпеки та ефективності лікарських засобів. Розроблено класифікацію реклами лікарських засобів залежно від характеристик цільових аудиторій, завдань реклами, а також характеристик місць доступу споживачів до лікарських засобів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.884 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Віннікова І. І. 
Особливості розвитку ринку консалтингових послуг в Україні [Електронний ресурс] / І. І. Віннікова, С. В. Марчук // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пономаренко І. В. 
Особливості функціонування ринку праці Україні в умовах інтеграції до Європейського Союзу [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова, Г. М. Гребньов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_10
Проведено порівняльний аналіз стану ринку праці України та країн ЄС в сучасних умовах за основними показниками. Обгрунтовано доцільність співставлення ринків праці країн ЄС та України. Окреслено негативний вплив тимчасової окупації Криму, військових дій на території Донецької і Луганської областей, а також кризових явищ в українській економіці на національний ринок праці. Застосовано систему статистичних показників економічної активності населення (зайнятих та безробітних), обчислених за допомогою методології Міжнародної організації праці. Показано взаємоємозв'язок між ступенем розвитку соціально-трудових відносин та рівнем оплати праці економічно активного населення. Обірунтовано доцільність проведення порівняльного аналізу в Україні та країнах Європейського союзу за допомогою показника "мінімальна заробітна плата". Використано методику рейтингового оцінювання країн за основними показниками ринку праці з подальшим визначенням країн ЄС, ринки праці яких подібні до українського. Доведено, що зазначений підхід дозволить визначити механізми регулювання зайнятості населення в Україні шляхом подолання структурних та територіальних диспропорцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.195 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Пономаренко І. В. 
Аналіз зовнішньоекономічної діяльності сільського господарства України в умовах інтеграції до ЄС [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова, Г. М. Гребньов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_20
Досліджено особливості зовнішньоекономічної діяльності сільськогосподарських підприємств України у сучасних умовах. Розглянуто систему нормативно-правових актів регулювання експорту досліджуваного виду економічної діяльності. Обгрунтовано напрями вдосконалення українського законодавства у сфері сільськогосподарської діяльності, а також основні стандарти покращення якості продуктів харчування з метою приведення певних нормативно-правових актів у відповідність з вимогами ЄС. Досліджено географічну та товарну структуру сільськогосподарської продукції підприємств України. Виявлено основні ризики, які негативно впливають на експортну активність досліджуваного виду економічної діяльності. Доведено, що зазначений підхід дозволить визначити механізми підвищення рівня конкурентоспроможності сільського господарства України та розробити дієві стратегії, які сприятимуть зростання питомої ваги вітчизняної сільськогосподарської продукції на світовому ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.869 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Віннікова І. І. 
Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств [Електронний ресурс] / І. І. Віннікова, Г. М. Гребньов, Ю. О. Пузанова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 275-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_44
Досліджено сутність поняття "соціальний медіа маркетинг". Розглянуто види соціальних медіа та наведено їх приклади. Проаналізовано переваги і недоліки SMM. Однією з найважливіших переваг є аналіз вивчення попиту і споживчих мотивацій на ринку маркетологами, а серед недоліків виділяється наявність ризику щодо втрати прихильності споживачів через некоректні дії у комунікаціях. Досліджено потребу суспільства і підприємств в соціальному медіа маркетингу. Наведено дані досліджень компанії "Factum Group Ukraine", завдяки яким було визначено кількість користувачів інтернетом, в зв'язку з чим українські компанії виокремлюють у комунікаційному бюджеті активність у соціальних мережах. Виділено низку інструментів для здійснення діяльності у соціальних медіа за рахунок чого відбувається просування бренду підприємства, створюються об'єднання споживачів тих чи інших підприємств у групи, а також збільшується та утримується аудиторія користувачів інтернету. Обгрунтовано значення подальшого розвитку методу оцінки ефективності соціального маркетингу. Визначено необхідність використання соціального медіа маркетингу українськими підприємствами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.367 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Пономаренко І. В. 
Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльності [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова, Г. М. Гребньов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 413-421. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_47
Досліджено особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовах. Розглянуто специфіку запровадження інноваційних цифрових технологій у маркетингові діяльності. Визначено специфіку розвитку віртуальної реальності та особливості її використання у системі цифрового маркетингу. У науковому дослідженні представлено приклади передового використання технологій віртуальної реальності компаніями світу при реалізації їх маркетингових стратегій. Висвітлено специфіку застосування технології віртуальної реальності за умови витрат значних фінансових ресурсів. Також наведено приклад використання дешевих аналогів цифрових технологій за умови використання смартфонів. Висвітлено специфіку залучення клієнтів до дешевих цифрової технологій та особливості збільшення інтересу цільової аудиторії. Отримані результати дають можливість визначити основні тенденції розвитку цифрового маркетингу з застосуванням технологій віртуальної реальності. У дослідженні значну увагу приділено питанням реалізації технологій використанню LED панелей. Обгрунтовано доцільність використання зазначеної технології для indoor маркетингу - виду діяльності всередині приміщень (торговельних закладів, кафе, офісів компаній тощо) та outdoor маркетингу - виду діяльності у зовнішньому просторі (на улицях, парках та ін.). Наведено приклади застосування LED панелей передовими компаніями світу. Висвітлено специфіку застосування даної технології у сфері харчування. Встановлено, що LED панелі відіграють важливу роль у цифровій маркетинговій стратегії кафе та ресторанів. Визначено, що цифрові панелі сприяють зростанню кількості клієнтів. Доведено, що запровадження систем штучного інтелекту у подальшому сприятиме збільшенню інтерактивності та персоніфікації контенту у відповідності з умовами, які будуть проявлятись у певний момент часу в конкретному місці. Встановлено, що зазначений підхід дозволить національним компаніями підвищити рівень їх конкурентоспроможності на національному та міжнародному ринках. Доведено необхідність запровадження державної програми сприяння розвитку цифрового маркетингу в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 647.237 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Пономаренко І. В. 
Глобальний ринок деривативів: сучасний стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 14(3). - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_14(3)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 441.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пономаренко І. В. 
Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2020. - Вип. 4. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2020_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пономаренко І. В. 
Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовах [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова. // Ефективна економіка. - 2014. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_12_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського